Η πορεία προς το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας
Φάση 1η: Η Αργυρώ γράφει το παραμύθι της, μια ιστορία αγάπης που την αφηγείται «ζωντανά» στους συμμαθητές της στην ώρα της κυρα-Παραμυθούς, την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Φάση 2η: Στο καλλιτεχνικό εργαστήρι του σχολείου, η Ειρήνη ζωγραφίζει τους βασικούς ήρωες του παραμυθιού. Με την βοήθεια της υπεύθυνης του εργαστηρίου,Μαρίας Κατζιλιέρη, τα παιδιά κατασκευάζουν σιγά-σιγά το σκηνικό και τους ήρωες της ιστορίας του κουτιού. Ένα ωραίο κάστρο, το ζευγάρι που ζει εκεί, πολλά ποντίκια και γάτες και φυσικά…την Αγγέλικα και τον Τομ, τους πρωταγωνιστές του παραμυθιού.
Φάση 3η: Με την πρόσκληση για συμμετοχή στο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, η ιδέα πέφτει: Γιατί να μην «γυριστεί σε ταινία» το παραμύθι της Αργυρώς; Όλοι μαζί, εκπαιδευτικοί και παιδιά, χωρίζουμε το έργο σε σκηνές, στήνουμε τα πλάνα μας και φωτογραφίζουμε. Βγάζουμε πολλές φωτογραφίες για να είμαστε σίγουροι…
Φάση 4η: Η ώρα του υπολογιστή… Μεταφέρουμε τις φωτογραφίες στον υπολογιστή και επιλέγουμε την καλύτερη για κάθε σκηνή. Παίζουμε λίγο με τα εφέ κίνησης και το παραμύθι μας αρχίζει να μοιάζει λίγο με ταινία.
Φάση 5η: Κι ενώ η παραγωγή κυλάει, φτάνουμε στις ηχογραφήσεις. Δυσκολούτσικη φάση αυτή, αλλά έχει και πλάκα. Γράφουμε τη φωνή μας, την ακούμε, τη σβήνουμε, δοκιμάζουμε ξανά και ξανά μέχρι να πετύχουμε ένα αποτέλεσμα που να μας ικανοποιεί. Ένας περίεργος ήχος, σαν χαρτί που σκίζεται, μας έβαλε στη διαδικασία να ψάχνουμε τον ζωντανό ποντικό που έπαιρνε μέρος στην ηχογράφηση . Μέχρι να ανακαλύψουμε ότι ο ποντικός εμφανιζόταν κάθε φορά που η Αργυρώ πρόφερε το «Π»!
Φάση 6η: Τι έμεινε; Η μουσική υπόκρουση. Δοκιμάζουμε με τη μουσική από 3-4 τραγούδια (δε θέλουμε τα λόγια για να μην μπερδεύονται με τα δικά μας…) και καταλήγουμε στο κομμάτι Memories από το Cats, μουσική του Andrew Lloyd Webber.
Και να “μαστε έτοιμοι να βγούμε στον αέρα!