Εκπαιδευτικό Υλικό
Σε αυτό το σημείο του δικτυακού μας τόπου, θα σας δίνουμε ιδέες για αυτοοργάνωση των μαθητών. Πρόκειται για υλικό που κατασκευάζεται σχεδόν ανέξοδα από τον εκπαιδευτικό και είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες και δυνατότητες του παιδιού. Με αυτό, μπορεί το παιδί να μαθαίνει μόνο του, στον προσωπικό του χώρο και χρόνο καθώς επίσης να γνωρίζει πώς να εργάζεται με το υλικό και πού να το αποθηκεύει. Με κατάλληλη οργάνωση το παιδί εκπαιδεύεται να δουλεύει αυτόνομα και να ελαχιστοποιεί το άγχος του μιας και μπορεί να ελέγχει την αρχή και το τέλος της δραστηριότητας.
Αν και το υλικό δημιουργήθηκε στην αρχή για παιδιά με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, η πείρα μας δείχνει πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για παιδιά με σύνδρομο Down αλλά και νοητική υστέρηση ή δυσκολίες σε διάφορα γνωστικά πεδία.
Προτάσεις για την ώρα της Γυμναστικής από την Αγάθη Βαρσαμίδου, εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής
Προτάσεις για το εργαστήρι Καλλιτεχνικής Δημιουργίας από τη Μαρία Κατζιλιέρη, εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής
O Ρίκος Θοδωρίκος και η Λίτσα η Παχουλίτσα, ένα παραμύθι από τη Μαρία Κατζιλιέρη, εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής
Προτάσεις για Γλωσσική Ανάπτυξη από την Ειρήνη Μαλακωνάκη, Εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής
Παιχνίδια προμαθηματικών εννοιών από τη Σοφία Φωτιά, Εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής
Παιχνίδια Νοητικής και Γλωσσικής Ανάπτυξης από τη Σοφία Φωτιά, Εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής
Παραμύθια αλλιώς και αλλιώτικα, μια παραγωγή της Τζένης Σκόρδα από τον όμιλο παραμυθιού 2014-2015 με υπεύθυνη τη Σοφία Φωτιά.